خريد پستي بالشتك طبي گرما درماني آترين

۹ بازديد

خريد پستي بالشتك طبي گرما درماني آترين

خريد اينترنتي بالش,بالش استاندارد,بالش مناسب چه بالشي است؟,كيسه آب گرم,كمك در دردهاي عضلاني,براي درد هاي عضلاني چي خوبه,دردهاي ناشي از ورزش,خود درماني,خريد بالشتك آترين , خريد بالشتك گرمادرماني , خريد بالشتك سرما درماني , خريد بالشتك رايحه درماني , خريد اينترنتي بالشتك آترين , خريد بالش طبي درماني

براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد

۶۲,۰۰۰ تومان

بالشتك طبي گرما درماني آترين

جادويي نوين و ۱۰۰% ارگانيك براي تسكين درد

قابل استفاده به صورت كمپرس گرم، كمپرس سرد و رايحه درماني

داراي ۴ گواهينامه بين المللي از آلمان، انگلستان و آمريكا

مناسب براي تسكين دردهاي عضلاني، درد مفاصل، آرتروز، دردهاي قاعدگي و …


قيمت : ۶۲۰۰۰ تومان

همه ما با دردهاي عضلاني، درد مفاصل، كشيدگي گردن، دردهاي مزمن رماتيسمي و آرتروز آشنا هستيم. امروزه علم نوين پزشكي درمانهاي حمايتي و غيردارويي را خط اول درمان بسياري از اين دردها ي مزمن مي داند. ما بر اين باور بالشتك طبي گرمادرماني آترين را به عنوان محصولي ارگانيك و طبيعي بر اساس اصول پزشكي ترموتراپي، كلد كمپرس و آروماتراپي و با بهره گيري از دانش و تكنولوژي روز صنعت پزشكي اروپا در داخل كشور توليد كرده و جهت مقابله با دردهاي مزمن به شما پيشنهاد مي كنيم.

بالش طبي

بالشتك طبي آترين برآمده از دل طبيعت،با استفاده از هسته هاي ارگانيك، فرآوري شده و نابارور گيلاس (برگزيده از خانواده Cerasus) و پوششي مخصوص از الياف طبيعي گياه كتان، جهت گرمادرماني (كمپرس گرم)، كمپرس سرد و رايحه درماني مورد استفاده قرار مي گيرد.
هسته هاي نابارور گيلاس با استفاده از ماشين آلات پيشرفته مراحل غبارزدايي،شستشو و خشك شدن را طي نموده و سپس وارد مرحله نهايي فرآوري مي گردند و پس از چندين مرحله فرآيندها ي مكانيزه، هسته هاي فرآوري شده گيلاس قابليت ويژه نگهداري و رهاسازي گرما و سرما را خواهند يافت.
هسته هاي ارگانيك، فرآوري شده و نابارور گيلاس درون پوششي از الياف طبيعي گياه كتان بسته بندي شده و بالشتك طبي آترين آماده استفاده در هر نوع مايكروويو و فريزر مي گردد و به دفعات نامحدود مي توان آن را گرم يا سرد و شستشو نمود.

بالشتك طبي گرمادرماني آترين جايگزيني مناسب و مدرن براي كيسه آبگرم، ساير بالشتكهاي طبيعي، پدهاي گرمايي ژله اي و الكتريكي بوده و توسط پزشكان متخصص در رشته هاي روماتولوژي، ارتوپدي، طب فيزيكي، آروماتراپي، طب سوزني و فيزيوتراپي توصيه شده است. همچنين بالشتك طبي گرمادرماني آترين توسط پرستاران و متخصصين ماساژدرماني در تسكين دردهاي عضلاني و بهبود حال بيماران مورد استفاده قرار مي گيرد.


قيمت : ۶۲۰۰۰ تومان

گرمادرماني (كمپرس گرم):
كافيست بالشتك طبي آترين را به مدت ۳ دقيقه درون مايكروويو با توان ۷۰۰ وات(يا بالاترين درجه مايكروويو) و يا درون ظروف مخصوص نسوز در اجاق گازهاي معمولي به مدت ۱۵ دقيقه قرار داده ، تا از گرماي مطبوع و ماندگار آن براي حداقل ۴۵ دقيقه بهره مند شويد،همچنين در صورت عدم دسترسي به مايكروفر يا اجاق گاز ، مي توان از ديگر وسايل گرمايشي نظيرشوفاژ يا بخاري (بارعايت احتياط هاي جانبي) جهت گرم كردن بالشتك طبي آترين استفاده نمود.
گرماي نفوذ يافته به هسته هاي ارگانيك ،فرآوري شده و نابارور گيلاس در بالشتك طبي آترين،پس از تماس و فرم گرفتن با هر كدام از اعضاي بدن ، به آن عضو منتقل شده و گرماي طولاني آن باعث التيام و تسكين سريع درد وناراحتي مي گردد.
گرفتگي هاي عضلاني،درد مفاصل،كشيدگي گردن، كمردرد ، آرتريت ،ديسك كمر،دردهاي قاعدگي،سردرد،كرامپ معده،كوليك شيرخواران،سينوزيت،رگ به رگ شدن ،سرمازدگي ،روماتيسم ودرد زانو همگي با استفاده از گرماي آرامش بخش بالشتك طبي آترين تسكين مي يابند.
يكي از مزاياي استفاده از بالشتك طبي آترين نسبت به كيسه هاي آب گرم،عدم خطر سوختگي و تاول زدن بوده و همچنين چون برخلاف كيسه هاي آب گرم سردتر از دماي محيط نمي شود،هرگز احساس سردشدن و رطوبت براي مصرف كننده ايجاد نمي كند.
همچنين بالشتك طبي آترين براي افراد مسن و كودكان جهت گرم نمودن بستر خواب در شبهاي سرد زمستان ونيز گرم كردن دستها و پاها بسيار ايده آل مي باشد.

خريد پستي بالشتك طبي گرما درماني آترين

بالش برقي

كمپرس سرد:
بالشتك طبي آترين را مي توان به عنوان كمپرس سرد استفاده نمود.كافيست آن را درون يك كيسه پلاستيكي(جهت خشك نگه داشتن) و به مدت حداقل ۴۵ دقيقه در فريزر قرار داده، سپس از آن به عنوان كمپرس سرد در بهبود آسيب ديدگي وكبودي ورزشكاران ، التهاب محل گزش حشرات و تب بهره برد.رايحه درماني:
با توجه به قابل شست و شو بودن بالشتك طبي آترين، استفاده از آن در رايحه درماني (آروماتراپي) بسيار ايده آل مي باشد.هسته هاي حرارت ديده گيلاس اگرچه عطر دلپذير طبيعي دارند،اما مي توان پس از گرم نمودن بالشتك طبي آترين در مايكروفر، در هر نوبت چند قطره از مواد روغني و معطر مورد نظر را با آب رقيق و سپس بالشتك طبي آترين را به آن آغشته نموده و روي موضع آسيب ديده قرار داد و يا آن را استنشاق كرد.به عنوان مثال رايحه لاوندر براي كمك به آرامش و تسكين استرس و يا اكاليپتوس جهت بهبود سرماخوردگي و گرفتگي بيني توصيه مي گردد.

قيمت : ۶۲۰۰۰ تومان

ديگر مزاياي بالشتك طبي گرمادرماني آترين:

قابل شستشو بودن
قابليت منحصر به فرد بالشتك طبي آترين نسبت به ديگر بالشتكهاي مشابه طبيعي (مثل بالشتكهاي گندم،برنج و …) اين است كه دچار پوسيدگي وفساد نمي شود و نيز مي توان آن را به دفعات مورد شستشو قرار داد.كافيست آن را مستقيما درون كيسه محافظ پارچه اي ديگري گذاشته(به منظور اطمينان بيشتر جهت جلوگيري از پاره شدن پارچه بالشتك)و در ماشين لباسشويي با آب حدود ۴۰ درجه سانتيگراد قرار داد.

گرماي طولاني
هسته هاي گيلاس نسبت به ساير موارد مشابه طبيعي (گندم،برنج و …)بزرگتر بوده و گرما را براي مدت زمان طولاني تري نگهداري مي نمايند.اين ويژگي سبب مي گردد تا بالشتك طبي آترين در مقايسه با سايربالشتكهاي مشابه گرماي بيشتر و طولاني تري داشته باشد.

بدون حساسيت و آلرژي
ساير بالشتك هاي مشابه طبيعي، از خود ذرات ريز و عوامل قارچ زا خارج مي كنند و هرچه بيشتر مورد استفاده قرار گيرند، بيشتر آسيب ديده و ذرات ريز آنها در هوا پراكنده مي شوند كه منجر به بيماري هاي سينوسي و آلرژي ها مي گردند.اما بالشتك طبي آترين، داراي هسته هاي فرآوري شده و محكمي بوده و با استفاده بيشتراز آن، كيفيت آنها تنزل نمي يابد و گرد و غبار و ذرات ريز قارچ زا خارج نمي كنند.


قيمت : ۶۲۰۰۰ تومان

روش استفاده از بالشتك طبي گرما درماني آترين:

روش استفاده از گرما
مايكروويو: كافيست بالشتك طبي آترين را تنها به مدت ۳ دقيقه در مايكروويو با قدرت ۷۰۰ وات قرار دهيد.
اجاق گاز معمولي: ابتدا بالشتك طبي آترين را داخل ظرف مخصوص نسوز در دماي حدود ۱۵۰ درجه سانتيگراد و به مدت زمان ۱۵ دقيقه تحت گرما قرار داده ، سپس به منظور توزيع مناسب گرما در تمام نقاط بالشتك، باگذشت نيمي از زمان مذكور آن را برگردانيد.

روش استفاده از سرما
بالشتك طبي آترين را درون يك كيسه پلاستيكي به مدت حداقل ۴۵ دقيقه در فريزر قرار دهيد.

روش شستشو
روش دستي: بالشتك طبي آترين را در آب ۴۰ درجه سانتيگراد با دست مورد شستشو قرار داده و آن را جهت خشك شدن آويزان نماييد.
ماشين لباسشويي: بالشتك طبي آترين را درون كيسه ي محافظ پارچه اي قرار داده و سپس در ماشين لباسشويي با آب حدود ۴۰ درجه سانتيگراد قرار دهيد و قبل از استفاده حتما آن را خشك نماييد.

توصيه هاي مهم
• از گرم كردن مجدد بالشتك طبي آترين ،پيش از سرد شدن كامل آن پرهيز نماييد.
• جهت جلوگيري از خشكي بيش از حد هسته ها، گهگاه با لشتك طبي آترين را با آب مرطوب نماييد.
• محل دوخت بالشتك طبي آترين را مرتبا بررسي نماييد.

روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : ۶۲۰۰۰ تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.