خريد مسواك برقي جديد

۲۲۵ بازديد

خريد اينترنتي مسواك برقي اصل

خريد ارزون مسواك برقي جديد 

قيمت مسواك برقي ۲۰۱۵، بهترين مسواك هاي برقي جديد اصل خوش قيمت ، خريد مسواك باطري خورد با كيفيت اصل ، خريد بهترين مسواك اصل برقي

خريد مسواك برقي

براي خريد مسواك برقي دو دل هستيد ؟ به دنبال يك محصول خوب و ارزان هستيد ؟  فروشگاه اينترنتيTNTBuy.ir براي شما مسواكي را در نظر گرفته است كه با توجه به قيمت مناسبش از كيفيت بسيار خوبي برخوردار است . با خريد نقدي نيز ميتوانيد ۱۰% تخفيف ويژه بگيريد . 

۲۷۰۰۰ تومان ( خريد نقدي: ۳۴۳۰۰ تومان )

دانلود

tntbuy-ir-mesvak (5)

قيمت : ۲۷۰۰۰ تومان

طراحي ارگونوميك

داراي ۲ سري  مجزا

قدرت جرمگيري بالا

كاركرد بوسيله دو عدد باطري

قابليت تعويض سري

از بين برنده پلاك هاي دنداني

 tntbuy-ir-mesvak (1)

 

تاريخچه‌ي ساخت مسواك برقي به سال ۱۹۴۰ و كشور سوئيس بازمي‌گردد. دليل اصلي طراحي آن، وجود كودكان و افرادي با ناتواني‌هاي فيزيكي بود كه قادر به استفاده‌ي صحيح از مسواك‌هاي معمولي نبودند. بيست سال بعد، يعني در سال ۱۹۶۰، كشور امريكا به توليد اين محصول در سطحي وسيع اقدام كرد؛ اما باز هم عده‌ي بسياري از فوايد استفاده‌ي اين دستگاه بي‌اطلاع بودند و به واقع در يك يا دو دهه‌ي اخير بود كه مردم به مصرف اين وسيله علاقه نشان دادند.

حفظ سلامت و بهداشت دهان و دندان امري بسيار مهم براي هر فرد و در هر سن است كه توجه زيادي مي‌طلبد.

 

  tntbuy-ir-mesvak (3)

مسواك برقي براي افرادي كه فرصت چنداني براي مسواك زدن اصولي ندارند، بسيار مفيد و موثر است.برس مسواك برقي تعويض‌شدني است و مي‌توان هر سه ماه يك‌بار آن را تعويض كرد.

 
 

 

بهترین مسواک برقی ارزان برای کودکان انتخابی است که هم کارآمدی خوبی داشته باشد و هم با قیمتی مقرون به صرفه قابل دسترس باشد. یکی از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب بهترین مسواک برقی ارزان برای کودکان باید مد نظر قرار گیرد، ایمنی و کیفیت ساخت آن است. مسواک باید دارای سر نرم و محافظت کننده‌ای برای لثه‌ها باشد تا کودک را در هنگام استفاده از آن آسیب نرساند. همچنین، موتور مسواک باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که توانایی تمیز کردن کامل دندان‌ها را داشته باشد و در عین حال صدای بسیار بلندی نداشته باشد تا کودک را در هنگام استفاده از آن ناراحت نکند.

 

بعضی از برندهای مطرح در بازار، مدل‌هایی از مسواک برقی برای کودکان با قیمت مناسب و کیفیت خوب ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، برندهای مانند Philips Sonicare for Kids و Oral-B Kids محصولاتی با این ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند که مورد توجه قرار می‌گیرند. این مسواک‌ها دارای سر نرم بوده و با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن توانایی تمیز کردن عمیق دندان‌ها را دارند. همچنین، طراحی آنها جذاب و مخصوص کودکان است که می‌تواند به عنوان یک انگیزه برای آن‌ها برای استفاده منظم از مسواک مطرح شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.